Thursday, August 10, 2017

Chevron theme.

POLO - Vintage
PANTS - Lefties
SNEAKERS - Mustang (link)
GLASSES - MS&F

♡EN♡

My room looks like a total mess but there is a good reason for it... at least this time. I've been decluttering so all is ready for painting. I still have tons of things to do, stuff to buy, etc. so until September (when the weather is hopefully a bit nicer) I won't be able to give my space a new, fresh look. Step by step, I guess.

This is what I used to go shopping the other day. This chevron polo shirt belonged to my grandma, she wore it all the time on Summer and I can see why - the fabric is super light and breezy. I paired it with black pants and these sneakers which I can't seem to take off because they're honestly the comfiest shoes I've ever purchased. I really love this color combo.

♡ES♡

Mi habitación es un completo desastre pero es por una buena razón... al menos esta vez. He estado deshaciéndome de todo aquello que no necesito para tenerla lista para pintar. Todavía tengo un montón de cosas que hacer, cosas que comprar, etc. así que hasta Septiembre (cuando, Dios lo quiera, haga menos calor) no podré darle un lavado de cara a mi habitación. Poco a poco, supongo.

Esto fue lo que me puse para ir de compras el otro día. El polo con estampado chevron era de mi abuela, y ella lo vestía mucho sobretodo en verano; y no me extraña - la tela es súper fresquita. Lo conjunté con vaqueros negros y estas zapatillas blancas que no puedo parar de usar porque son los zapatos más cómodos que he tenido en mi vida. Adoro esta combinación cromática.

No comments: