Sunday, July 30, 2017

Starstruck.

TOP - Bershka
PANTS - Secondhand
SNEAKERS - Mustang (link)

♡EN♡

Man, these past days have been so terribly monotonous. It's so hot in here just existing feels uncomfortable; and it's only July, so you know I have to stand two more months of this hellish weather. I basically refuse to leave the house unless it's really necessary. I swear that as soon as I have the money I'll move up north, to wherever my brain won't be melting in for 4-5 months every year... But until then, here's another Summer outfit for you guys.

To match my monotonous mood, I went for a monochromatic look. I was inspired by late 90s hip hop style and combined this loose sateen pants with a printed tank and my new favorite pair of sneakers. Super sporty yet not comfy, 'cause it is impossible to feel comfy when it's 40°C outside no matter what you're wearing. Siiigh.

♡ES♡

Estos últimos días han sido terriblemente monótonos para mí. Hace tantísimo calor que tan solo de existir ya me siento incómoda; y todavía estamos a Julio así que me quedan por lo menos dos meses más de este clima infernal. Básicamente me niego a salir de casa a no ser que sea extremadamente necesario. Os juro que tan pronto como pueda me mudaré al norte, a dónde sea que mi cerebro no se derrita durante 4-5 meses al año... Pero hasta entonces, he aquí otro outfit veraniego.

Me decidí por un look monocromático que estuviera a la par con mi ánimo monótono. Me inspiré en el estilo hip hop de finales de los 90 y combiné estos pantalones de satén con un top de estrellas y mis nuevas zapatillas preferidas. Súper deportivo pero aún así incómodo, ya que es imposible sentirse cómoda cuando hace 40°C te pongas lo que te pongas. Agggh.

No comments: