Monday, May 15, 2017

Rock around the clock.

BUTTON DOWN - Hard Rock Café®, Blanco
PANTS - Thrifted
SNEAKERS - Primark
GLASSES - MS&F

♡EN♡

When I say I have the nastiest mirror in the world I'm not shitting you... I've been planning to replace it for a new one, but up until that moment I think I should at least give it a clean. Truth be told, when I moved into this house some years ago I didn't know for how long we would stay here so I didn't even bother to paint my room. But this summer, with a little luck and some savings, I'm going to fix this place: I'll take all the furniture out, donate all the stuff that I don't need, get a new mirror, paint the walls, and maybe make a couple of holes to hang my accessories. Sigh, just typing that out made me tired.

Anyways, after my crazy Saturday night I slept like a baby up until Sunday at 5pm. Luckily I didn't drink that much (just some beer and a couple of shots, and because it was an special occasion otherwise I don't usually drink) so I had no hangover whatsoever. After a night like that what I like to do is to get in the shower and put some fresh clothes on. I chose this patchwork button down, high-waisted leggings, and burgundy sneakers. Love the masculine, rockabilly style of this particular ensemble.

♡ES♡

Cuando digo que tengo el espejo más guarro del mundo no os miento... Últimamente he estado pensando en reemplazarlo, pero hasta que ese día llegue más me vale darle un lavado. Lo cierto es que cuando me mude a esta casa hace ya algunos años no sabía cuanto tiempo nos quedaríamos aquí, así que ni me molesté en pintar la paredes ni nada por el estilo. Pero este verano, con un poco de suerte y de ahorrillos, pienso arreglar este sitio: sacaré todos los muebles, donaré todo aquello que no necesite, me pillaré un nuevo espejo, pintaré las paredes, y tal vez incluso haga un par de agujeros aquí y allá para mis accesorios. Ay, solo de escribirlo ya estoy cansada.

Sea como fuere, tras mi loca noche del sábado dormí como un bebé hasta el domingo a las 17:00. Por suerte no bebí mucho ese día (tan solo unas cervezas y un par de chupitos y porque era una ocasión especial, que de normal no suelo beber) por lo que no me atormentó la resaca del día siguiente. Después de una noche como esa lo que más necesito es una buena ducha y ropa limpia. Para ello escogí esta camisa abotonada con parches, leggings de cintura alta y zapatillas burdeos. Adoro el rollo rockabilly de este conjunto.

No comments: