Wednesday, May 31, 2017

Purple frequency.

CARDIGAN - Blanco
TOP - Bershka
SKIRT - Thrifted
BOOTS - Marypaz

♡EN♡

Today's outfit is one of my favorites for Spring. A lace top with a tube top and a pair of high boots can look a tad skimpy, but just by adding a colorful cardigan the look becomes much more classy - at least by my standards. And of course I couldn't forget my rosary necklace. When wearing low cut tops, eye-catching pieces like this are ideal if you (like me) are not too comfortable showing that much skin.

Anyways, I hope you are having a fantastic week. And for those of you who are in school: good luck on your finals!

♡ES♡

El outfit de hoy es uno de mis preferidos para la primavera. Un top de encaje con una minifalda y botas pueden parecer algo descarado, pero tan pronto como le añadas un cárdigan colorido el look se torna mucho más elegante - al menos acorde a mis estándares. Y por supuesto que no podía olvidarme de mi rosario. Cuando llevas prendas escotadas una pieza llamativa como esta es perfecta si (como yo) no te sientes del todo cómoda mostrando tanta carne.

En fin, espero que estéis teniendo una muy buena semana. Y para aquellos que estáis estudiando: ¡buena suerte con los exámenes finales!

No comments: