Saturday, May 27, 2017

Livin' on a prayer.

BUTTON DOWN - Stradivarius
TEE - Gift
PANTS - Apache
BOOTS - Yeves Martín
BAG - Primark

♡EN♡

I had been looking for a camo shirt for a while when my MIL gave me this, which is actually a buttoned dress. It's sooo my style; I especially love the spiky studs from the shoulders. Zip and buttoned dresses are perfect to wear with a casual assemble underneath - it's like owning two different pieces in one.

This time I paired mine with a simple black and white palette: white tee, and black jeans/boots. Add some accessories to it (a cool necklace and handbag, plus maybe a messy hairdo) and you're ready to go. I would wear this for pretty much every occasion.

♡ES♡

Llevaba ya algún tiempo buscando una camisa de camuflaje cuando mi suegra me dio esta, la cual es en realidad un vestido abotonado. Es taaan de mi estilo; en especial me encantan los pinchos de las hombreras. Los vestidos de cremallera o botones son perfectos para llevar con conjuntos casuales debajo - es como poseer dos prendas en una.

Esta vez combiné el mío en una paleta monocromática: una camiseta blanca con vaqueros/botas negras. Añádele algunos accesorios (un colgante chulo y un bolso, tal vez un peinado desaliñado) y ya estás lista para salir. Podría ponerme este outfit para cualquier ocasión imaginable.

No comments: