Saturday, April 1, 2017

Reckless serenade.

JACKET - Thrifted
TOP - Thrifted
HOODIE - Converse
JEANS - Apache
BOOTS - Yeves Martín

♡EN♡

Happy Fool's Day! Did you fell victim from any pranks? Luckily, Spanish Fool's Day it's not here until December so I don't have to worry about that yet.

This is what I wore yesterday for a breakfast date with my bf... Most people have romantic dinners but I prefer me some good breakfast, given that it's the most important meal of the day and all that jazz. I decided myself for this casual, rock inspired look featuring this pair of ripped jeggings that I just got. I paired them with a plain tank top, a jacket plus hoodie combo, and boots. Simple yet effective.

♡ES♡

¡Feliz Día de los Inocentes! ¿Os han gastado muchas bromas? Afortunadamente, en España el Día de los Inocentes no es hasta Diciembre así que no tengo que preocuparme de eso por el momento.

Esto es lo que vestí ayer para desayunar con mi chico... La mayoría prefieren las cenas románticas, pero yo soy más de un buen desayuno puesto que es la comida más importante del día y todo ese rollo. Me decidí por este look casual inspirado en el estilo rock y compuesto por estos jeggings con rotos que acabo de comprarme. Los conjunté con un top liso, combo de chaqueta más sudadera y botas. Simple pero efectivo.

Follow me on Instagram (@fresifantastica) if you wanna be the first to see my looks via Instagram Stories
Seguidme en Instagram (@fresifantastica) para ser los primeros en ver mis looks vía Instagram Stories 

No comments: