Friday, April 28, 2017

Hoods and stripes.

HOOD VEST - Metallica, customized
STRIPED TOP - Lefties
JEANS Lokura
SOCKS - Calzedonia
BOOTS - Yeves Martín
GLASSES - Flea market

JACKET - Thrifted
HOODIE - Lefties
STRIPED TOP - Lefties
JEANS Lokura
BOOTS - Primark

HOOD VEST - Metallica, customized
STRIPED TOP - Lefties
SHORTS - Stradivarius
SOCKS - Calzedonia
BOOTS - Primark
GLASSES - Flea market

♡EN♡

Last post was double, today's triple (don't get too used to it though). This Friday I was planning on going out but it started to rain like crazy and, as much as I like rain, sometimes the last thing you want is to swim down the street. Do you feel me?

Anyways, I ended up spending the day watching Project Runway reruns and playing around with my wardrobe, as you can tell. I started out with this Metallica hoodie I cut off myself. It was one of the first garments I ever customized, hence why it looks... ahem, not so good. I still like it tho. From there I combined it with denims and a striped quarter sleeve top that I love. I also tried on this thrifted sporty jacket that I haven't worn out yet. In the end I came out with three casual, grungy outfits with hoodies - perfect for rainy days. What do you guys think? Which one is your favorite?

♡ES♡

El último post fue doble y hoy toca triple (pero no os acostumbréis). Este viernes tenía planeado salir pero se ha puesto a llover a saco y, por mucho que me encante la lluvia, hay días en los que lo último que te apetece es ir nadando calle abajo.

Es por ello que me he pasado todo el día encerrada en casa, viendo reposiciones de Project Runway ("Pasarela a la fama" en España) y jugando con mi armario, como habréis podido apreciar. Comencé con esta sudadera de Metallica que corté yo misma. Fue una de las primeras prendas que customicé en toda mi vida, y es por eso que no tiene tan buena pinta como a mí gustaría. Aún así me gusta. De ahí la combiné con prendas vaqueras y una camiseta de media manga a rayas que tanto adoro. También me probé esta chaqueta deportiva de segunda mano que todavía no he tenido ocasión de estrenar. Finalmente acabé formando tres outfits diferentes, todos ellos compuestos por capuchas - perfectos para los días lluviosos. ¿Qué pensáis vosotros? ¿Cuál es vuestro favorito?

No comments: