Saturday, April 8, 2017

Beat on the brat.

RAMONES TEE - Springfield
SKIRT - Lefties
PARKA - ¿? dunno
TIGHTS - Calzedonia
SNEAKERS - Primark
BEANIE - Local shop

♡EN♡

This is what I was wearing yesterday for a barbacue at my FIL's place - I swear that guy has the coolest, biggest terrace for this kind of things. I went for this cute, casual look with my personal touch of grunge and paired this band tee with a "polka dots" (they're actually tiny ducks) skirt, knee socks and a cozy parka to endure the wind. So comfy!

♡ES♡

Esto es lo que lleve ayer para una barbacoa en casa de mi suegro - él tiene una terraza enorme, perfecta para este tipo de cosas. Me fui por este look tan casual y cuqui, aunque por supuesto con mi toque personal grunge, y conjunté esta camiseta rockera con una falda de "lunares" (en realidad son patitos diminutos), calcetines a la rodilla y una parka calentita para soportar el frío. ¡Súper cómodo!

Am I the only one that always carries a pair of pants in my bag just in case I wanna switch throughtout the day? I hope not.
¿Soy la única que siempre lleva un par de pantalones en la mochila por si acaso me apetece cambiar durante el día? Espero que no.

No comments: