Friday, March 10, 2017

Wet hair, don't care.

JACKET - Lefties
TEE - Lefties
LEGGINGS - Primark
SNEAKERS - Converse
BEANIE - H&M (thrifted)

♡EN♡

Hey there! Today's another simple, casual look. This week I've had some problems with my internet connectivity, so I had to take all of my stuff and migrate to my boyfriend's house in order to study. I'm currently revising History; which I love so I'm not really that annoyed about it.

The weather has been crazy lately - some days feel already like Summer. For this mundane occasion, I paired a quarter sleeve tee with a light jacket, thin leggings and Converse sneakers. To add a "street" vibe to the look I just added a regular cap.

By the way, if my earlobes look different that's because I finally got the guts to size my gauges up. Now I'm at 14mm. (9/16"), and I couldn't be happier about it! Since I'm currently at my ideal size I've been saving up to expand my plug collection (which is almost non-existant as of now). I'll put up a post about that soon.

♡ES♡

¡Hola! Hoy toca otro look simple y casual. Esta semana he sufrido algunos problemas con mi conexión de internet así que he tenido que coger todas mis cosas y emigrar a casa de mi chico unos días para así poder estudiar. Ahora mismo estoy con Historia, la cual adoro, por lo que no estoy del todo molesta.

El clima ha estado algo loco últimamente - algunos días juraría que es ya verano. Para esta ocasión tan mundana, conjunté una camiseta a media manga con una chaqueta ligera, leggings finos y zapatillas Converse. Para añadirle un toque "cañero" al look simplemente le añadí una gorra.

Por cierto, si mis orejas se ver algo distintas es porque al fin reuní el valor para aumentar mis dilataciones. Ahora son de 14mm., ¡y no podría estar más feliz! Puesto que ya estoy en mi tamaño ideal, he decidido ahorrar para ampliar mi colección de dilataciones (por ahora casi inexistente). Os subiré un post sobre eso pronto

No comments: