Thursday, March 2, 2017

Lethargic.

JACKET - Courtesy of my sis
HOODIE - Lefties
TEE - Customized (see the tutorial here)
PANTS - Thrifted
SNEAKERS - Local shop
BEANIE - Primark
GLASSES - Óptica Arango

♡EN♡

These past days I've been quite busy - busy procrastinating, to be honest with you. Do you know those weeks when you don't want to do anything productive? That's me every other week. I've mostly been watching tons of TV: Orange is the new black, The 100, Legion, Riverdale... YES, I have a serious addiction problem. I have fallen into the TV wormhole and I can't get up. Help.

Yesterday was the only day that I did something productive, and it wasn't even that exciting. I stayed at my grandma's house overnight to take care of her as per usual. I was hella tired from watching Netflix all night long when my mom woke me up from my siesta. I was pretty much a zombie when I picked up this outfit, so I just went for the usual formula: my fave tee, hoodie, jacket, and comfy pants and shoes. 

Tomorrow it's finally Friday, so I hope I'm able to get rid of my lethargy and innovate a bit with my look. When you are down the best thing to do is to doll yourself up; take a good shower, paint your nails, do your hair and makeup, wear something cute, etc. Y'know, "Treat Yo Self".

♡ES♡

Estos días he estado bastante ocupada - ocupada haciendo el vago, para seros sincera. ¿Sabéis esas semanas en las que sois incapaces de hacer nada productivo? Así son las mías de cuando en cuando. Mayormente me la he pasado viendo muchísimas series: Orange is the new black, Los 100, Legión, Riverdale... SÍ, tengo una adicción muy seria. He caído en el agujero negro de las series y no puedo salir. Socorro.

Ayer fue el único día en el que hice algo mínimamente provechoso, y ni siquiera fue tan interesante. Me pase la noche en casa de mi abuela para cuidarla como ya es costumbre. Estaba cansadísima por estar en Netflix toda la noche cuando mi madre me despertó de la siesta. Era prácticamente un zombie en el momento en el que escogí este conjunto, así que sencillamente me decanté por mi fórmula usual: mi cami favorita, sudadera, chaqueta y pantalones/zapatillas cómodos.

Mañana ya es Viernes así que espero ser por fin capaz de deshacerme de esta letargía e innovar un poquito con mi estilo. Cuando estás de bajona lo mejor es emperifollarte; tomarte una buena ducha, pintarte las uñas, maquillarte, peinarte, ponerte algo mono, etc. Ya sabéis, "Treat Yo Self".

No comments: