Friday, March 24, 2017

Glass in the park.

COAT - Stradivarius
JEANS - Lefties
BOOTS - Yeves Martín
BAG / BEANIE - Local shops
SCARF - Primark

♡EN♡

Like I said in my last post, temperatures are crazy over here, to the point that everytime I go out I have to check the weather before dressing up (just this week we went from 20°C to 5°C!). Whoever said winter was over was a liar, and a very bad one at that.

This particular morning it was so cold I had to put on my long coat - which I barely use given where I live. Underneath I wore jeans, a long sleeved tee, and a sweater on top of it. I finished the outfit off with booties, a beanie and a scarf so huge that it also works as a blanket. I swear I feel like a character from Skam...

Completely unrelated, but this tonight it's finally Rupaul's Drag Race season 9 premiere and I'm so excited that I don't even know how I'll be able to study this weekend. Do you guys watch it? If so, which queen is your favorite? This new cast is so talented it is impossible to choose just one favorite, although I'm really rooting for Peppermint, and Nina, and Valentina, and... Ugh, I told you I was indecisive. This show has fucked up my life, bottom line cut and dry.

♡ES♡

Como os dije en mi último post las temperaturas aquí están loquísimas, hasta el punto de que todos los días tengo que comprobar el tiempo antes de vestirme para salir (¡tan solo esta semana hemos pasado de 20°C a 5°C!). Quien fuera que dijo que el invierno había terminado es un mentiroso pésimo.

Esta mañana en particular hacía tanto frío que me he tenido que poner mi abrigo largo - el cual apenas uso debido al lugar en donde vivo. Bajo el mismo vestí vaqueros, una camiseta de mangas largas y un jersey encima de la anterior. Finalicé el outfit con botines, un gorro y una bufanda tan enorme que hace las veces de manta. Juro que me siento como un personaje recién salido de Skam...

Completamente "off-topic", pero esta noche se estrena por fin la novena temporada de Rupaul's Drag Race y estoy tan emocionada que no sé como me las voy a manejar para estudiar este finde. ¿Vosotros lo veis? Si es así, ¿cual es vuestra queen favorita? Este nuevo cast es tan talentoso que me está siendo imposible elegir a una sola favorita, aunque me están encantando Peppermint, y Nina, y Valentina, y... Ugh, ya os he dicho que estoy súper indecisa. Este programa me ha arruinado la vida.

No comments: