Saturday, March 18, 2017

Friday Addams.

DRESS - Lefties
JACKET - Lefties
SWEATER - Primark
KNEE SOCKS - Calzedonia
BOOTS - Yeves Martín

♡EN♡

This is what I wore yesterday. I went out with old friends to have some drinks and catch up with them, so the occasion was kind of special to me. 

I used this new collared dress I just bought (people have told me in the past that I look like Wednesday Addams - which I wholeheartedly disagree with, but it's always nice to be compared to the gorgeous Christina Ricci. At least now they'll have an actual reason to make that comparison) and I paired it with a tied up sweater, studded faux leather jacket and boots. I also added my tights + knee socks combo to not freeze to death. 

I love giving my own dark twist to 'classy' kind of outfits... What do you guys think?

♡ES♡

Esto es lo que me puse ayer. Quedé con unas viejas amigas para tomar algo y ponernos al día, así que la ocasión era bastante especial para mí.

Usé este vestido de cuello de camisa que me acabo de comprar (alguna gente me ha dicho que me parezco a Miércoles Addams - con lo cual no estoy en absoluto de acuerdo, pero siempre es bonito que te comparen con la guapísima Christina Ricci. Al menos ahora tendrán una razón real para hacer esa comparación) y lo conjunté con un jersey atado, chaqueta tachonada de cuero sintético y botas. También le añadí mi combo de medias + calcetines para no morirme de frío.

Me encanta darle mi toque oscuro personal a este tipo de outfits 'clásicos'... ¿Qué opináis vosotros?

No comments: