Thursday, March 16, 2017

Burgundy & knitwear.

CARDIGAN - Lefties
SWEATER - Thrifted
PANTS - Local shop
SNEAKERS - Primark

♡EN♡

Lately I haven't posted as much as I used to because I've spent it mostly at home, studying , browsing tumblr and taking care of plants and pets while my family's away. My life couldn't be any more boring at this point... Luckily, tomorrow I'm meeting up with an old friend to have some drinks in the spirit of St. Patrick's Day.

This is what I wore today to go out shopping (I really needed some fresh air). The weather is back to being cold, as you can tell from my outfit. I wore my plaid leggings with some knit on top and a pair of black sneakers. I love wearing several layers of knitwear - it's cozy but still light enough, so it doesn't feel as suffocating as several jackets.

♡ES♡

Últimamente no he posteado tanto como de costumbre porque me la he pasado mayormente en casa, estudiando, metida en tumblr y haciéndome cargo de las plantas y mis mascotas mientras mi familia está afuera. Llegados a este punto mi vida no podría ser más aburrida... Por suerte, mañana he quedado con una vieja amiga para ir a tomar algo aprovechando que es el día de San Patricio.

Esto es lo que me puse para ir de compras (necesitaba aire fresco urgentemente). El clima vuelve a ser frío otra vez, como podréis apreciar por mi atuendo. Vestí mis leggings de cuadros con prendas de punto arriba y un par de zapatillas negras. Me encanta llevar capas sobre capas de ropa de punto - es calentita pero mucho más ligera que usar varias chaquetas.

No comments: