Sunday, March 19, 2017

Baby red.

JACKET - Thrifted
TEE - Disney
PANTS - Thrifted
SNEAKERS - Local shop
BANDANA - Local flea market

♡EN♡

I swear this city weather is nuts: one day you're freezing, next day you're sweating your heart out. Yesterday it was the latter. I used this outfit to go to my boyfriend's to spend the night and eat all of his food (as per usual). I combined this cute Mickey Mouse tee with leggings, a light denim jacket and my fave Converse sneakers. I also wore my red bandana, which brings back a lot of memories - I used to wear this thing on my hair all the time back when I was in high school. I kinda missed it.

Anyways, today I have a long day ahead of me. This weekend I've been neglecting homework, and it's time for me to get back to it. Wish me luck... I'll need it.

♡ES♡

Os juro que el clima de mi ciudad está chalado: un día te estás congelando y al siguiente estás que te abrasas viva. Ayer pasaba lo segundo. Use este outfit para ir a casa de mi novio a pasar la noche y comerme toda su comida (como ya es costumbre). Combiné esta camiseta de Mickey Mouse tan cuqui con leggings, una chaqueta vaquera ligera y mis zapatillas Converse preferidas. También me puse mi bandana roja, la cual me trae muchísimos recuerdos - solía ponerme esta cosa en el pelo casi todos los días cuando todavía estaba en el instituto. Lo cierto es que la echaba de menos.

En fin, hoy me espera un largo día. Esta semana he estado ignorando mis deberes, y ya es hora de ponerme con ellos. Deseadme suerte... la necesitaré.

No comments: