Saturday, February 4, 2017

Secret door.

JACKET - Lefties
SWEATER - Lefties
JEANS - Lefties
BOOTS - Yeves Martín
BEANIE - Local shop

♡EN♡

The other day my sister needed some help organizing her closet, which I delivered in exchange for some of her stuff. My sister loves fashion as much as I do but a) she's way more messy that I am (we spent +3 HOURS working on her closet) and b) she's the most compulsive shopper I know. She buys and buys, and then never gets to wears a huge portion of the things that she gets; and that's why I ended up with tons of clothes that were perfectly new, some of them with the tag still on.

This sweater and these jeans are just a small portion of my reward for the hard work. I combined them with my fave chunky boots, faux leather jacket, and a beanie. One of my go-to combos when I want to look nice but still be comfy.

♡ES♡

El otro día mi hermana necesitaba ayuda para organizar su armario, la cual yo administré a cambio de algunas prendas. Mi hermana adora la moda tanto como yo pero a) es muchísimo más desorganizada que yo (nos tiramos +3 HORAS arreglando su armario) y b) es la compradora más compulsiva que conozco. Compra y compra, y luego ni estrena una gran porción de lo que compra; y eso por ello que acabé con montones de ropa perfectamente nueva, alguna incluso con la etiqueta todavía puesta.

Este jersey y estos vaqueros son una pequeña parte de mi recompensa por el duro trabajo. Los combiné con mis botas de plataforma preferidas, chaqueta de cuero sintético y un gorro. Una de mis combinaciones favoritas cuando quiero lucir bien pero también estar cómoda.

No comments: