Thursday, February 2, 2017

Miss Matcher.

TEE - Customized (see how I did it here)
SWEATER - My dad's closet
JEANS - Lokura
SNEAKERS - Local shop
GLASSES - MS&F

♡EN♡

In my past post I complained about how ratty and broken down my favorite pair of boots were, so I did the most logical thing and went to my favorite shoes chain store to get me a new pair: Marypaz. I'm kind of short of money (I've been saving up for a huge online order that I'll post a haul on soon) but since they are currently on sale I knew I had to take advantage of their crazy bargains before it was too late. This blog isn't named "Style on a Dime" for nothing, duh...

For this shopping trip I wanted to be as comfy as possible, hence the miss-match of patterns. I wore my fave vintage sweater with ripped jeans, a DIY'd tee, striped socks, and Converse sneakers. It was raining so I also threw on a parka shortly thereafter.

Aaaand, of course I wasn't able to find a pair of casual boots that I liked... That would've been way too easy. I ended up getting these gorgeous chunky loafers pictured below, so I can't really complain. Love 'em!

♡ES♡

En mi último post me quejé de lo destrozadas que estaban ya mis botas preferidas, así que tomé la decisión más lógica y le hice una visitilla a mi franquicia de zapaterías preferida para así hacerme con un par nuevo: Marypaz. Estoy algo pelada de pasta (he estado ahorrando para hacer un pedido enorme por internet, del cual ya os publicaré un haul) pero puesto que estaban de rebajas decidí aprovecharlas antes de que fuera demasiado tarde. Este blog no se llama "Style on a Dime" así porque sí, tsé...

Para esta sesión de compras quise estar lo más cómoda posible, de ahí la hortera mezcla de estampados. Vestí mi jersey vintage favorito, una camiseta customizada, calcetines a rayas y zapatillas Converse. Estaba lloviendo así que me eché un chaquetón encima poco después.

Yyyy, por supuesto que no había ningún par de botas casuales que me gustase lo suficiente en toda la tienda... Eso hubiese sido demasiado perfecto. Terminé comprándome estos preciosos mocasines de tacón grueso que véis abajo en la foto, así que no me puedo quejar. ¡Me encantan!

Aren't they lovely? They were 15€ (50% off)
¿No son preciosos? Me costaron 15€ (50% de rebaja)

No comments: