Saturday, February 25, 2017

Fallen leaves.

JACKET - My sister's closet
DRESS - Belcci
BAG - Primark
SNEAKERS - Primark
SCARF - Gift

♡EN♡

Although it's still winter, my city's climate is kinda warm so it feels like fall. That's why yesterday I wore this autumn-ish look to go out on a date with my lovely bf.

I'm in love with this camel-colored midi dress. It's super tight, definitely not something I would want to wear for a dinner out (unless you want to look pregnant, that's it), but it's still comfy as hell. I paired it with my usual sneakers, a denim jacket and a light scarf. The perfect outfit to roam the city's streets.

♡ES♡

Aunque todavía estamos en invierno, el clima de mi ciudad es bastante cálido así que se siente como si estuvieramos en otoño. Eso por ello que ayer llevé este look tan otoñal para ir una cita con mi queridísimo novio.

Estoy enamorada de este midi vestido de color camel. Es súper ajustado, definitivamente no algo que me pondría para una cena (a no ser que quieras parecer embarazada, eso sí) pero sigue siendo comodísimo. Lo combiné con mis zapatillas habituales, una chaqueta vaquera y un pañuelo. El outfit perfecto para ir a dar una vuelta.

No comments: