Wednesday, February 8, 2017

Double down on denim.

JACKET - Thrifted
HOODIE - Converse
TEE - Lefties
JEANS - Lokura
SNEAKERS - Primark
BACKPACK - Primark
BEANIE - Primark

♡EN♡

As you can probably tell, yesterday I reaaally felt like wearing some denim. I went all aboard the denim train and combined these jeans with an oversized jacket; plus a basic tee, plaid hoodie, beanie and sneakers. Nothing too far out from my comfort zone because well, I wanted to be comfy. I was staying and my grandma's house to take care of her and give my mom a break in the process, so no time to doll myself out...

Lately family and schoolwork has kept me too busy to innovate with my outfits or posts. Sorry about that! Next week I'll try to upload something new and exciting, so stay tuned.

♡ES♡

Como habréis podido apreciar, ayer de veeeras que me apetecía ponerme algo vaquero. Así que me motivé bastante y combiné estos vaqueros con una chaqueta ancha; además de una camiseta básica, sudadera de cuadros, gorro y zapatillas. Nada demasiado alejado de mi zona de comfort porque, bueno, quería estar cómoda. Me quedé en casa de mi abuela para cuidarla y de paso darle un descansito a mi pobre madre, así que no era momento de emperifollarme...

Últimamente mi familia y estudios me han mantenido demasiado ocupada como para innovar con mis outfits o posts, ¡sorry! La semana que viene intentaré subir algo nuevo y más interesante, así que estad atentos.

No comments: