Saturday, February 18, 2017

Another one bites the dust.

JACKET - Bershka
HOODIE - Lefties
BUTTON DOWN - Salsa
JEANS - Lefties
SNEAKERS - Local shop
BEANIE - Local shop

♡EN♡

This is what I wore this past Friday to take a walk around downtown with my boyfriend (he can walk again, yay!). As per usual, I went all overboard with the layering and used a tee underneath a plaid button down, underneath a hoodie, underneath a jacket. The weather is so unpredictable here that layers are the only way to go if you want to be prepared for it.

Anyways, sorry if this post is too brief, is time for me to go back to studying - wish me luck! In the meantime you can always check out my 2017 Spring Lookbook that I just made. I've been thinking it would be fun to post one for every season... What do you guys think?

♡ES♡

Esto es lo que me puse para ir a dar una vuelta por el centro con mi chico (puede andar de nuevo, ¡yupi!). Como de costumbre, me motivé un pelín con eso de las capas y usé una camiseta bajo una camisa de cuadros, bajo una sudadera, bajo una chaqueta. El clima es tan impredecible aquí que la única forma de prepararse para él son las capas.

En fin, siento que este post sea tan breve, es hora de que me ponga a estudiar - deseadme suerte. Mientras tanto siempre podéis echarle un vistazo a mi lookbook primaveral de este 2017 que acabo de postear. Estoy pensando que sería divertido hacer uno para cada estación... ¿Qué pensáis vosotros?

No comments: