Wednesday, February 1, 2017

A pop! of color.

JACKET - My sister's
TEE - Lee
SKIRT - Thrifted
LEGGINGS - Primark
BOOTS - Marypaz
BEANIE - Random local store

♡EN♡

Happy February! Time goes by so fast, I could've swear New Year's Eve was just a week ago... This first month has been pretty nice: I've spent it mostly studying, hanging out with family, and of course shopping. 

I got tons of really cool stuff from thrift shops, like this skirt that I'm wearing. I even had to clean up my closet and get rid off of all the stuff that I don't use to make up some space - you can check out my "how to organize your closet" guide to get an idea of the process I went through. Those bags that you see behind me are packed with old clothes.

About today's outfit: I felt like wearing some color (weird, I know) so my obvious choice were these Avengers printed leggings. I combined them with the aforementioned skirt, tee, denim jacket, beanie, and boots. I seriously need to get me a new pair of boots... These ones are falling to pieces.

Anyways, I'm sooo excited for this month. There are tons of cool season premieres from shows that I love coming up, like Rupaul's Drag Race or The 100. Do you guys follow any shows? Let me know below.

♡ES♡

¡Feliz Febrero! Qué rápido pasa el tiempo; juraría que Nochevieja fue hace una semana... Este primer mes del año has sido bastante agradable: la he pasado mayormente estudiando, con la familia y, por supuesto, yendo de compras.

Me he comprado montones de cosas chulísimas en tiendas de segunda mano, entre ellas esta falda. Incluso he tenido que limpiar el armario y deshacerme de todo aquello que ya no uso para poder hacerle hueco - podéis echarle un vistazo a mi guía de "cómo organizar tu armario" para haceros una idea del proceso. Aquellas bolsas que véis detrás de mí están a rebosar de ropa vieja.

En cuanto al outfit de hoy: me apetecía ponerme algo colorido (raro, lo sé) así que mi elección más obvia fue este par de leggings estampados de Los Vengadores. Los combiné con la ya mencionada falda, camiseta, chaqueta tejana, gorro y botas. Necesito unas botas nuevas urgentemente... Estas se me están cayendo a cachos.

En fin, estoy muy emocionada por este mes que entra. Van a venir estrenos de temporadas de series que me encantan, como Rupaul's Drag Race (Reinas del Drag en España) o Los 100. ¿Vosotros seguís alguna serie? Dejádmelo saber aquí abajo.

No comments: