Wednesday, January 4, 2017

Wanderer.

JACKET - My sister's closet
HOODIE - Lefties
TOP- Stradivarius
LEGGINGS - Local shop
SNEAKERS - Converse
BEANIE - Primark

♡EN♡

One of my 2017 resolutions is to excersice more. I'm no gym lover and to me that just means to move my ass around the city more instead of living inside of buses (well, and maybe the occasional jogging session). So today I started by hiking through Málaga's mountains with my boyfriend. 

As I mentioned before, I consider myself lucky to live in such an interesting part of the city. Near me I have everything anyone could ask for: a forest, mountains, the beach, museums, historical places such as a Roman theater or a Moorish castle, etc. In my opinion, anyone who says you need to travel in order to experience the world hasn't tried exploring their own neigbourhood.

Anyways, the route up the mountain was fairly long so I threw on the comfiest pair of shoes that I own, plain leggings and tons of layers on top. I also wore my beanie along with a backpack that I of course filled with food and water.

To be honest, it was really nice to come home exhausted and with my phone gallery full of beautiful pictures. I wholeheartedly recommend that you do the same as me: get up of your ass and go explore!

♡ES♡

Uno de mis propósitos para 2017 es hacer más ejercicio. No soy gran fan de gimnasios, y para mí esto tan solo significa mover más el culo en vez de vivir la vida de autobús en autobús (y bueno, también alguna que otra sesión de footing). Así que hoy comencé por subir los Montes de Málaga con mi novio.

Como ya he mencionado anteriormente, me considero afortunada de vivir en una zona de la ciudad tan interesante. Cerca de mí tengo todo lo que uno podría desear: un bosque, montes, la playa, museos, emplazamientos históricos como un teatro romano o un castillo moro, etc. En mi opinión casi toda persona que dice que se necesita viajar para experimentar el mundo, no ha pasado el suficientemente tiempo explorando su propio barrio.

Sea como fuere, la ruta del monte es bastante larga así que me puse mis zapatos más cómodos, leggings lisos y montones de capas en la parte de arriba. También llevé mi gorro junto con una mochila que por supuesto llené con comida y agua.

Para seros sincera, ha sido fantástico llegar a casa cansada y con la galería del móvil llena de fotos bonitas. Recomiendo de todo corazón que hagáis lo mismo que yo: ¡levantad el culo e id a explorar!

1 comment:

Oxana Bing said...

Love your blog. Norma sends me. More will come.