Thursday, January 5, 2017

The unusual routine.


JACKET - My sister's closet
HOODIE - Converse
TOP - Stradivarius
LEGGINGS - Primark
SNEAKERS - Local shop
CAP - Thrifted, H&M

♡EN♡

Today's outfit is way too similar to yesterday's - but sometimes you just feel like wearing different variations of the same outfit over and over again. Do you feel me? 

Lately my go-to look has been a denim jacket over a hoodie, tee, leggings, Converse sneakers and some kind of hat. I swear I could live like this my entire life if I didn't enjoy fashion as much as I do.

Anyways, this is what I used to have breakfast out with my boyfriend. Lately we've been doing tons of cool things, mainly because he's in his Christmas break. I study from home but I also took a well-deserved break.

Hope you are having a nice week

♡ES♡

El outfit de hoy es demasiado similar al que vestí ayer - pero a veces una tiene ganas de ponerse diferentes variaciones del mismo conjunto una y otra, y otra vez. Seguro que no soy la única.

Últimamente mi look de diario ha sido una chaqueta vaquera sobre una sudadera, camiseta, leggings, zapatillas Converse y algún tipo de gorro. Juro que podría vivir mi vida entera vestida así si no fuera por lo mucho que me gusta la moda.

En fin, esto fue lo que usé para ir a desayunar con mi chico. Últimamente hemos estado haciendo un montón de cosas divertidas, mayormente porque él está de vacaciones. Aunque yo estudio a través de internet también me estoy tomando un merecido descansito.

Espero que estéis teniendo una gran semana

2 comments:

Arsal Naqvi said...

Nice pictures :)
Regards
Walkindiscount.com

Armelle said...

"JACKET - My sister's closet" hahahahaha

xx

www.caetera-moda.blogspot.com