Friday, January 27, 2017

Road to ruin.

RAMONES TEE - Springfield (got it from my bf's closet, as per usual)
LONG SLEEVED TOP - Thrifted
JACKET - Lefties
HOODIE - Lefties
SKIRT - Bershka
TIGHTS - Primark
KNEE SOCKS, BEANIE - Random local stores
BOOTS - Yeves Martín
BELT - Borrowed from another jacket

♡EN♡

Hey there! It's been a while since I last posted here - school work and family has kept me really busy this week. Today, since the weather has been nicer, I decided to take a break and meet up with my boyfriend for lunch and a stroll around the city.

I don't know what it is aboult cold seasons that make want to use plaid all the freakin' time. You've proably seen posts featuring this skirt already. Truth be told, today was my first day actually wearing it out. I paired it with several layers on top, my beanie, chunky boots, and a tights and knee socks combo... Ahem, I said that the weather was nicer, not that it was boiling hot.

I actually like this one look a lot. I'm digging the grunge vibes... What do you guys think?

♡ES♡

¡Hola! Ya ha pasado un tiempo desde la última vez que postee - los estudios y la familia me han mantenido muy ocupada esta semana. Hoy, aprovechando que el tiempo se está portando algo mejor, decidí tomarme un descansito y quedar con mi novio para comer y dar una vuelta.

No sé qué me pasa en las estaciones frías que siento la necesidad de usar estampado de cuadros tooodos los malditos días. Ya habréis visto esta falda en posts anteriores. La verdad sea dicha, hoy ha sido mi primer día estrenándola en condiciones. La conjunté con montones de capas, mi gorro, botas gruesas, y una combinación de medias y calcetines... Ejem, dije que el tiempo se estaba portando mejor, no que hiciese precisamente calor.

Lo cierto es que me encanta este look. Me flipa el rollo grunge del mismo... ¿Qué pensáis vosotros?

1 comment:

Acton Naq said...



Wow, I’m just really happy that I fint your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
because I’m coming back.
Regards
Shopafford.com