Saturday, January 14, 2017

Riptide.

JACKET - Lefties
HOODIE - Lefties
TEE - Thrifted
PANTS - Thrifted
BOOTS - Yeves Martín

♡EN♡

This is what I wore yesterday night to go out with my boyfriend. We had a couple of drinks and walked around downtown, nothing too fancy, but I still had lots of fun. It was freezing outside so my outfit consisted of layers upon layers: two tees, two pairs of pants, a hoodie, my new jacket (you can see my last haul here) and my trusty boots.

I love the cold weather but I'm kind of missing wearing "lighter" looks... I swear I'm the most undecisive person when it comes to seasons. When it's cold I want it to be hot, and viceversa. It's like Katy Perry made that song about me, lol.

Anyways, it's time for me to get back to studying. I had enough fun yesterday, so this weekend it's time for me to put down the phone and be more productive. By the way, how is your weekend going? Are you having fun or is school work (or regular work) absorbing you already?

♡ES♡

Esto es lo que me puse anoche para salir con mi chico. Nos tomamos un par de cervezas y dimos una vuelta por el centro, nada demasiado ostentoso, pero aún así me divertí un montón. Hacía un frío que pela así que mi outfit consistió en capas sobre capas: dos camisetas, dos pares de pantalones, una sudadera, mi nueva chaqueta (podéis ver mi último haul aquí) y mis queridísimas botas.

Adoro los climas fríos pero lo cierto es que echo de menos usar conjuntos más "ligeros"... Juro que soy la persona más indecisa del mundo cuando se trata de las estaciones. Cuando hace frío quiero que haga calor, y viceversa. Es como si Katy Perry escribió esa canción pensando en mí, jajaja.

En fin, es hora de que me ponga a estudiar de nuevo. Ayer ya me divertí lo suficiente, así que ahora me toca soltar el móvil y ser más productiva. Por cierto, ¿cómo os está yendo el finde? ¿Os estáis divirtiendo o el trabajo ya os tiene consumidos?

1 comment:

Sam collin said...

Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always!!
Regards.
Walkindiscount.com