Tuesday, January 10, 2017

Pandemia.


PARKA - Way too old for me to remember
SWEATER - Veneno
PANTS - Thrifted
SNEAKERS - Primark
BAG - Primark
SCARF - Primark
GLASSES - MS&F

♡EN♡

This is what I wore to go out shopping with my mom. This week (as I told you about in this past post) I've been sick with a cold - stuffed nose, headaches, coughing... The whole lot. The last thing that I wanted was to come out of my cave, but I needed to return something to the store and I didn't want to spend any more time pitying myself in bed.

Since I was dying inside (just kidding, I'm a dramatic asshole) I threw on the comfiest outfit I could come up with. Who has time for makeup, contact lenses, hair or impractical fashion when they can't even breath through their nose? Not me, that's for sure. So I put on my faux fur sweater, a parka, two different layers of pants, sneakers and the coziest plaid scarf ever. By the way, do you guys like my new bag? It's so cute it's insane. Soon I'll be posting a haul featuring it so, as always, stay tuned!

♡ES♡

Esto es lo que me puse para ir de compras con mi madre. Esta semana (tal y como os conté en el post pasado) he estado bastante resfriada - nariz taponada, dolores de cabeza, tos... El pack completo. Lo último que me apetecía era salir de mi cueva, pero necesitaba descambiar algo y no quería pasar ni un minuto más compadeciéndome en la cama.

Puesto que me estoy muriendo por dentro (es broma, tan solo soy una drama queen) me eché encima lo más cómodo que se ocurrió. ¿Quién tiene tiempo de maquillarse, ponerse lentillas, peinarse o vestir de forma impráctica cuando tan siquiera puede respirar por la nariz? Desde luego, no yo. Así que me puse mi jersey de pelo sintético, un chaquetón, doble capa de pantalones, zapatillas y la bufanda más calentita del universo. Por cierto, ¿os gusta mi nuevo bolso? Es la cosa más adorable que he visto nunca. Pronto subiré un haul incluyéndolo así que, como siempre os digo, ¡estad atentos!

No comments: