Thursday, January 12, 2017

Living in the storm.

JACKET - Veneno
BUTTON DOWN - Local shop
TOP - Thrifted
JEANS - Thrifted
BAG - My mom's closet (if my look doesn't include an item from one of my close relatives, it is not complete)
BOOTS - Primark

♡EN♡

My cold is almost gone, yay! This year's start has been rocky to say the least. I was sooo thrilled for 2017 and, bam, only at the second week I was already bed ridden and surrounded by kleenex. I know it is obvious to say this, but I hate being sick with such a passion. I'm an hypocondriac on a day-to-day basis, so when sick my anxiousness just goes up to 11. Definitely not a fun ride.

Self-deprecation and pity aside, I'm much better now. I still cough like a 2-packs-a-day smoker, but that is to be expected. So that's why today I wanted some fresh air on my face. I used this casual look to take a quick walk around the block. Faux leather jacket, flannel button down, jeans and boots... The usual casual, y'know.

Anyways, this weekend I'll probably spend it studying like crazy to make up for the lost time. Wish me luck! Also, as per usual, I hope you are having a great week.

♡ES♡

Mi resfriado ya casi ha desaparecido, ¡yupi! Mi comienzo del año ha sido malo como poco. Estaba taaan emocionada por este 2017 y, bam, solo a la segunda semana ya estaba tirada en la cama y rodeada de pañuelos. Sé que es una obviedad decir esto, pero odio estar enferma con todo mi corazón. Ya soy hipocondriaca de normal, así que cuando estoy mala ya ni os cuento sobre mis niveles de ansiedad. Definitivamente no algo que me gustaría repetir.

Drama y compadecimiento a parte, ya estoy mucho mejor. Todavía toso cual carretero, pero eso es de esperar. Es por eso que hoy quise tomar un poco de aire fresco. Me puse este conjunto casual para tomar un breve paseo alrededor del barrio. Chaqueta de cuero sintético, camisa de franela, vaqueros y botas... El rollo casual de siempre.

En fin, este finde probablemente me lo pase estudiando como una loca para compensar por el tiempo perdido. ¡Deseadme suerte! Y también, como ya va siendo costumbre, espero que estéis teniendo una muy buena semana.

No comments: