Monday, January 9, 2017

Informal pero informada.

HOODIE - Vans
LEGGINGS - Atmosphere
SNEAKERS - Local shop
CAP - H&M, thrifted

♡EN♡

This is something that I wore last week to go grocery shopping. I initially didn't want to post it because my looks were getting too repetitive (ahem, ahem). But you know what? I actually enjoy posting every single one of my outfits, as silly and simple as they are. It's like having a diary that I can look back at every time I want to. I hope that makes sense...

I was pretty sick when I took these pictures - there has been a virus going around lately. So I just threw on my boyfriend's biggest hoodie, leggings (I swear I have several pairs and that I'm not a dirty slob, lol), sneakers and a cap to hide my sick, sick face. If my hair looks a bit gross that's because it was wet from the shower. Even with a cold, hair dryers are still my nemesis.

Anyways, I'm slightly better now in case that you're wondering. This week I'm going back to studying so I don't know if I'll be able to post as frequently. You can still contact me (anonymously or not) via Ask.fm and Tumblr: here's the post that I made about it.

I hope you are having a better week than me! 😘

♡ES♡

Esto es algo que me puse la semana pasada para ir a hacer recados. Inicialmente no quise subirlo porque mis looks estaban volviéndose muy repetitivos (ejem, ejem). ¿Pero sabéis qué? Me gusta subir todos y cada uno de mis outfits, por simples y cutres que estos sean. Es como tener un diario que puedo repasar siempre que quiera. Espero que eso tenga sentido...

Estaba bastante mala cuando tomé estas fotos - últimamente hay un virus pululando por ahí. Así que simplemente me eché encima la sudadera de mi novio más gigantesca, leggings (juro que tengo varios pares y que no soy una puerca, jajaja), zapatillas y una gorra para ocultar mi enfermizo rostro. Si mi pelo parece raro es porque estaba todavía mojado de la ducha. Incluso estando enferma los secadores siguen siendo mis archienemigos.

En fin, ya estoy un poquito mejor si es que os lo estábais preguntando. Esta semana volveré a mi ritmo habitual de estudios así que no sé si podré postear con tanta frecuencia. Aún así podéis contactarme (anónimamente o no) vía Ask.fm y Tumblr: he aquí el post que hice sobre el tema.

¡Espero que vuestra semana esté yendo mejor que la mía! 😘

No comments: