Tuesday, December 20, 2016

Wasted hours.

TEE - Customized (check out how I did it here)
PANTS - Veneno
SNEAKERS - Primark
PARKA - As old as my soul
BEANIE - Local shop

♡EN♡

I don't know if it's because Christmas is around the corner, but this week I had been shopping so much is insane. This last trip was atrocious: I went to five or six different makeup stores to get myself an eyeshadow palette that I had been lusting after for months... To no avail. It was nowhere to be seen! Guess I'll have to order it online, but those hours are now wasted. 😥

Anyways, for my failed shopping trip I wore my bleached tee (I already missed it) over a quarter sleeve top, acid wash jeggings and my favorite sneakers. I kinda like the 90s vibe. To top it off and since it was cold, I also used my beanie and a parka.

By the way, if my hair looks a bit different that's because I just dyed it again. Tomorrow I'll be posting a beauty haul showing you guys the hair dye that I use. Check it out because it's amazing!

♡ES♡

No sé si será porque Navidad está a la vuelta de la esquina, pero estos últimos días me los he tirado de tienda en tienda. Este último día de compras ha sido un absoluto desastre: fui como a cinco o seis tiendas Primor buscando una paleta de sombras que quería desde hace meses... Y no la encontré. Supongo que tendré que pedirla online, pero esas horas ya están más que perdidas. 😥

En fin, para mi día de compras fallido me puse mi camiseta desteñida (ya la echaba de menos) sobre un top de media manga, jeggings con acabado "acid wash" y mis tenis favoritos. Lo cierto es que me gusta el rollo noventero del outfit. Para terminar y puesto que hacía frío, usé mi beanie y un chaquetón.

Por cierto, si véis que mi pelo luce diferente es porque me acabo de teñir. Mañana subiré un haul de belleza enseñandoos que tinte uso. ¡Echadle un vistazo porque es fantástico!

At least I had the chance to check out the gorgeous Christmas lights from Larios street.
Al menos tuve la oportunidad de ver las las preciosas luces de Navidad de calle Larios.

No comments: