Thursday, December 22, 2016

Undercover.

HOODIE - Cuervo merch
DENIM JACKET - Thrifted
PANTS - Thrifted
BOOTS - Marypaz
BACKPACK - Superskunk
SUNNIES - Borrowed from my dad

♡EN♡

If someone would have told me some years ago thay I would be wearing platforms with a hoodie, I probably would have laughed in their face. Luckily I am way more open-minded nowadays when it comes to my personal style.

I love this whole outfit. It's so comfy yet it feels badass. As you can see, I wore my Cuervo hoodie (for someone who doesn't drink I sure have tons of alcohol-themed merchandise) under an oversized jean jacket, the warmest black jeans and platform booties. My bf gave me these shoes as a Valentine's gift - he's clearly a keeper. Lastly I put on these rad sunglasses that I borrowed from my dad. He probably won't see them again anytime soon, lol.

What do you guys think about this kind of combo? Would you wear a hoodie with heels? Let me know in the comments!

♡ES♡

Si alguien me hubiera dicho hace algunos años que me pondría una sudadera de capucha con zapatos de plataforma, muy probablemente me habría reído en su cara. Gracias a dios que ahora soy mucho más abierta de mente en cuanto a mi estilo personal se trata.

Amo este outfit. Es súper cómodo pero aún así se siente muy cañero. Como podéis apreciar, me puse mi sudadera de Cuervo (cualquiera diría que no bebo con todo el merchandising alcohólico que tengo...) bajo una chaqueta vaquera XXL, los tejanos negros más calentitos del universo y botines de plataforma. Mi novio fue el que me regaló estos zapatos por San Valentín - claramente es el mejor. Por último también le cogí prestada a mi padre estas gafas de sol tan chulas. Probablemente no las volverá a ver en mucho tiempo, jajaja.

¿Qué pensáis vosotros de esta combinación? ¿Os atreveríais a conjuntar tacones con una sudadera de capucha? ¡Dejádmelo saber en los comentarios!

In my last haul I talked to you about this lipstick that I'm wearing, "Matte Me" by Sleek in the shade OLD HOLLYWOOD, and about how disappointed I was at its formula. Thankfully it seems to be much less patchier when applied over a lip liner! By the way, I also bleached my brows to match my albino-like eyelashes. What do you guys think?
♡♡♡
En mi último haul os hablé de este labial que llevo puesto, el "Matte Me" de Sleek en el tono OLD HOLLYWOOD, y también de lo decepcionada que estaba con esta fórmula. Afortunadamente resulta que se ve mucho menos parcheado puesto sobre un lápiz de labios. Por cierto, también me he decolorado las cejas para que conjunten con mis pestañas albinas. ¿Que os parece el resultado?