Thursday, December 29, 2016

Time is running out.

JACKET - Veneno
SWEATER - Atmosphere
LEGGINGS - Local shop
SNEAKERS - Primark
SCARF - Gift
BEANIE - Primark

♡EN♡

This is my second-to-last outfit of 2016; last one will probably be my New Year's Eve look. Words cannot describe how excited I am for this coming year, and I hope I am not the only one.

Today I had to go shopping for what I like to call, our New Year's Eve "private dinner party". Every year around this time, my boyfriend's parents leave to town and we are left alone to celebrate together. Long story short, this is the outfit that I wore to do all the grocery shopping for such special occasion.

I went all aboard the comfiness train I paired my coziest plaid leggings with black sneakers and a grey sweater. To deal with the cold I also wore a beanie, leather jacket and scarf. Pretty simple but cute enough.

♡EN♡

Este es mi penúltimo outfit del 2016; el último probablemente sea mi look de Nochevieja. No tengo palabras para describir las ganas que tengo de empezar un nuevo año.

Hoy tuve que ir de comprar para, como a mí me gusta llamarla, nuestra pequeña "fiesta con cena privada" en Nochevieja. Todos los años en esta época los padres de mi novio se van al pueblo y nos dejan la casa sola para celebrarlo. Resumiendo y sin aburriros, este es el outfit que me puse para hacer las compras para dicha ocasión especial.

Quise estar lo más cómoda posible, así que combiné mis leggings a cuadros más calentitos con zapatillas negras y un jersey gris. Para protegerme del frío me puse también un gorro, chaqueta de cuero y bufanda. Simple pero lo suficientemente mono.

No comments: