Monday, December 5, 2016

I will follow you into the dark.

LEATHER JACKET - Veneno, local shop
SWEATER - Sfera
DRESS - Pimkie, customized
TIGHTS - Local shop
SOCKS - Carrefour
BOOTS - Marypaz
BEANIE + GLOVES - Local shop


♡EN♡

Wore this cute yet warm outfit to go out shopping with my boyfriend. Every year at around this time they put up flea markets all over my city's center, so people can go and buy their Christmas presents there. They have everything you could possibly imagine: books, clothes, accessories, toys, fireworks, figurines... I had a blast looking through all of the different things.

Since it was freezing (and raining) I wore a thermal sports bra underneath a long sleeved tee, underneath a dress, underneath a sweater, underneath a leather jacket... Crazy layering, I know. To counterbalance it I just used tights, knee socks and boots on the bottom. I finished the outfit off by adding my beanie and a pair of fingerless gloves.

This weekend I'll probably go back there, if studying doesn't get a hold on me. I'll try to include pics of everything I buy in my next post. Stay tuned 


♡ES♡

Escogí este conjunto tan cuco pero a la vez calentito para ir de compras con mi chico. Todos los años a alrededor de estas fechas ponen puestecillos en el centro de mi ciudad, para que así la gente pueda ir allí a comprar sus regalos de Navidad. Tienen de todo: libros, ropa, accesorios, juguetes, petardos, figuritas... Me lo pasé bomba ojeando todas aquellas cosas.

Puesto que hacía un frío increíble (y además estaba lloviendo) me puse un sujetador deportivo térmico bajo una camiseta de mangas largas, debajo un vestido, bajo un jersey, bajo una chaqueta de cuero... Montones y montones de capas, básicamente. Para contrarrestarlas en la parte de abajo solo usé medias, calcetines a la rodilla y botas. Finalicé el outfit añadiéndole mi gorro y un par de mitones.


Este finde que viene probablemente vuelva a allí, si los estudios no me atrapan entre sus garras. Intentaré incluir una foto de mis compras en el siguiente post. Estad atentos 

No comments: