Thursday, December 1, 2016

I haven't got my strange.

CARDIGAN - Lefties, customized
TOP - Thrifted, customized
JEANS - Thrifted
CREEPERS - Yeves Martín, local shop
BEANIE - Local shop
GLASSES - MS&F

♡EN♡

Happy December! I love this time of the year: shopping for presents, spending time with the family, eating tons of delicious food... Plus, this year is finally coming to an end. 2016 has been such a crazy ride that I can't wait to get off of.

I actually didn't wear this casual grungy outfit out - it's too cold outside for that. I'm preparing a new "project" that I hope you guys will love, and this one outfit it's just a little sneak peek that I wanted to share. Like I said in my past post, this week has been quite productive, so expect to see many other new posts!

Anyways, back to the look. I wore my customized white tank top and striped cardigan with dark blue jeans. I also chose this pair of rad Creepers that I definitely should use more. I love zebra prints, but combining them is a struggle! Of course I couldn't be finished without my beanie. I'll miss it so much once winter ends...

Let me know in the comments: how would you combine these zebra Creepers?

♡ES♡

¡Feliz Diciembre! Adoro esta época del año: ir a comprar regalos, pasar tiempo con la familia, comer mi peso en deliciosa comida... Además de que finalmente se aproxima el fin de año. 2016 ha sido una loca montaña rusa de la que no puedo esperar para bajarme.

La realidad es que no me puse este conjunto casual para salir a la calle - hace demasiado frío como para eso. Estoy preparando un nuevo post que espero que os guste mucho, y este outfit de aquí es tan solo un pequeño adelanto del mismo. Como os dije en mi anterior entrada, esta semana ha sido bastante productiva, ¡así que esperad muchos posts nuevos!

En fin, volviendo al look... Conjunté este top blanco y esta rebeca de rayas, ambos customizados, con mis pitillos azul oscuro. También escogí este par de Creepers tan chulas que definitivamente debería ponerme más a menudo. Amo el estampado de zebra pero me resulta muy difícil de combinar. Por supuesto, no podía finalizar el outfit sin mi beanie. Lo echaré tanto de menos cuando termine invierno...

Dejadme saber en los comentarios: ¿cómo combinaríais vosotros estas Creepers de estampado de zebra?

No comments: