Wednesday, December 21, 2016

Afternoon stroll.

TEE - Budweiser merch
HOODIE - Converse
BOMBER JACKET - Stradivarius
JEANS - Lokura
SNEAKERS - Those are older than life itself, so go figure
GLASSES - MS&F

♡EN♡

Went for a stroll in this uber casual outfit. I was bored at home and decided I would just go catch some Pokémon and take some pictures of the sunset while also exercising. I'm usually very paranoid when it comes to walking by myself, which is weird because I live in a very safe neighbourhood (and well, country - unless you are a distracted tourist). Either way I think it is good to get out of your comfort zone from time to time and do those things that make you anxious.

For this ordinary event I just put on a bomber jacket over a plaid hoodie, over a tee; and my ripped light jeans. I also added a leather jacket and a beanie (it's cold, duh) but for some reason I didn't take a picture of that...

Anyways, I hope you are having a great week. I'm excited for this weekend because it's finally Christmas! I hope I can find some time to post inbetween dinner parties with relatives and friends. In the meantime you can always check out my first beauty haul ever here. In there I talk about my favorite hair dye and mascara, and which lipstick you should never ever buy, among many other things.

♡ES♡

Fui a dar un paseo en este outfit megacasual. Estaba aburrida en casa y decidí que iría a cazar Pokémons y a tomar fotos del atardecer mientras aprovechaba para hacer algo de ejercicio. Normalmente soy muy paranoica cuando se trata de salir a caminar yo sola, lo cual es raro porque vivo en un barrio muy seguro (y bueno, país también - a no ser que seas un turista despistado). De una forma u otra opino que es importante salir de tu zona de comfort de vez en cuando y hacer aquello que te produce ansiedad.

Para esta ocasión tan poco especial me puse una bomber sobre una sudadera de capucha sobre una camiseta, y vaqueros rotos claros. También le añadí una chaqueta de cuero y un gorro (hace frío, tsé) pero por alguna razón no saqué foto de eso...

En fin, espero que estéis teniendo una muy buena semana. Yo tengo muchas ganas de que llegue ya el finde y sea Navidad. Espero poder postear entre tanta cena navideña. Mientras tanto siempre podéis echarle un vistazo a mi primer haul de belleza aquí, en el cual os hablo de mi tinte y mi máscara de pestañas preferidos o qué labial no deberiaís compraros jamás, entre otras tantas cosas.

I opened a "photography" Instagram account. Feel free follow me there.
He abierto una cuenta de Instagram de "fotografía". Sentíos libres de seguirme.