Tuesday, November 29, 2016

What a waster.

TEE - My boyfriend's closet
BLAZER - Bershka
TIGHTS - Local shop
SOCKS - Carrefour
BOOTS - Yeves Martín, local shop

♡EN♡

My boyfriend's wardrobe is slowly becoming mine. Like I told you in my past post, I usually steal all of his sweaters and tees to use them as pajamas. But sometimes, as it happened with this The Libertines tee, his stuff is just too cool to not wear it out. Although it's too cold to use this outfit right now, I'm sure I'll do so as soon as the weather allows me to it because I'm in love with this particular combo.

I used the tee as a dress and paired it with a blazer and my fave chunky boots. I also added my tights and knee socks - this week I'll get a new pair of cool socks at Calzedonia and I'm so excited to share them with you guys!

♡ES♡

El armario de mi novio se está convirtiendo lentamente en el mío propio. Como os dije en mi anterior post, suelo usar sus jerseys y camisetas como pijama. Sin embargo, cuando se trata de piezas tan guays como esta camiseta de The Libertines, sus prendas se vuelves perfectas también para salir. Aunque hace demasiado frío ahora mismo, estoy segura de que en cuanto el clima me lo permita me pondré de nuevo esta combinación de la que me he acabado enamorando.

Vestí la camiseta como si de un vestido se tratase y la conjunté con un blazer y mis botas de plataforma preferidas. También le añadí medias y calcetines a la rodilla - esta semana planeo comprar un nuevo par de calcetines chulísimos en Calzedonia que tengo muchas ganas de compartir con vosotros.


If you tought that the faces I make are crazy that's because you haven't seen my discarded pictures...

Si pensábais que mis caretos ya eran de loca eso es porque no habéis visto mis fotos descartadas...

No comments: