Thursday, November 24, 2016

Subzero.

JACKET - Thrifted
HOODIE - Second hand
PANTS - Primark
BOOTS - Primark
BEANIE + GLOVES - Local shop

♡EN♡

I went to pay a visit to my poor, sick boyfriend (he got an allergic reaction but he’s fine now) and it was so cold outside that it was unbearable - and that’s something coming from me. People on the streets were literally exclaiming out loud how cold they were, lol.


I got my war clothes out for this chilly morning: that includes this huge vintage denim jacket. Underneath I also wore an oversized hoodie and a tee, plus my camo pants over some leggings. I finished the outfit off with my beanie, combat boots and customized fingerless gloves (it was annoying to use my phone with regular gloves so I just cut these). Even with all these layers and accessories on I was still freezing.


I guess I can’t complain. Cold seasons here are quite short compared to other cities, so I might as well enjoy it.


♡ES♡

Fui a hacerle una visita a mi pobre novio enfermo (sufrió una reacción alérgica pero ya está bien) y hacía tanto frío afuera que era insoportable - y eso significa mucho viniendo de mí. La gente de la calle estaba literalmente exclamando a viva voz el frío que tenían, jajaja.

Saqué mi ropa de guerra para esta mañana tan gélida: eso incluye esta gigantesca chaqueta vaquera de segunda mano. Bajo la misma también llevé una sudadera ancha y una camiseta, más mis pantalones de camuflaje sobre unos leggings. Finalicé el outfit añadiéndole mi gorro beanie, botas de combate y unos mitones customizadas por mí misma (era un coñazo usar el móvil con guantes así que simplemente corté estos). Aún con todas estas capas y accesorios sobre mí todavía estaba helada.

Supongo que no puedo quejarme. Las estaciones frías aquí son bastante cortas comparadas con otras ciudades, así que no está de más que las disfrute.



Seems like my cat Jackie Boy wanted to be in the blog ♡
Parece ser que mi gato Jackie Boy quería salir en el blog ♡

No comments: