Sunday, November 6, 2016

Runaway, runaway.

HAT - Local shop
PARKA - Old af
PANTS - Primark
SNEAKERS - Primark
ACCESSORIES - Handmade, Claire's


♡EN♡

The weather here is finally becoming more characteristic of that of autumn. I knew I had to make the most out of it and I went to take a walk and pick some dinner with my bf in this cute outfit - "cute" by my standards, clearly.

I bought this newsboy style cap a looong time ago. Remember when they were all the rage back in the early 2000s? Well, the trend died down and I never got around to use it (partly because I didn't know what to pair it with). I actually like the style a lot, and since it was raining I decided it would be the perfect day to take it out for the first time.

I also put on my pair of camo pants, khaki parka and beloved Converse. I've got ridiculously sensitive feet and these are comfiest go-to shoes for me. I finished off the outfit by adding a couple of chokers and handmade bracelets.

My camera quality is still pretty shitty, but my dad has recently changed my bedroom's lightbulbs and the lightning is at least a bit better after sunset. In my other night pictures I looked like a Simpson, lol.

How would you wear this type of hat? Let me know in the comments! (Seriously, I need some inspo).

♡ES♡

Aquí el clima está finalmente cambiando a algo más característico del otoño. Supe que debía aprovecharlo y fui a dar un paseo y pillar algo de comer con mi chico en este outfit tan cuqui - "cuqui" según mis estándares, claro.

Compré esta gorra estilo Gatsby hace ya muuucho tiempo. ¿Recordáis lo de moda que estaban a principios del 2000? Pues pasaron de moda y yo no tuve la ocasión de estrenar esta (por eso y porque no sabía ni con qué combinarla). Lo cierto es que me encanta el estilo, y puesto que estaba lloviendo decidí que ya era hora de sacarla a pasear.

Me puse mis pantalones de camuflaje, mi parka caqui y mis queridas Converse. Tengo los pies ridículamente sensibles y estos son mis zapatos predilectos cuando quiero estar cómoda. Finalicé el conjunto añadiéndole un par de gargantillas y pulseras hechas a mano.

La calidad de mi cámara sigue siendo bastante pésima, pero mi padre ha cambiado la bombilla de mi habitación y al menos ahora la iluminación es mejor después del anochecer. En mis otras fotos de noche parecía un Simpson, jajaja.

¿Cómo llevaríais vosotros este tipo de sombrero? ¡Dejádmelo saber en los comentarios! (Va en serio, necesito inspiración).

No comments: