Wednesday, November 30, 2016

Plain Jane.

TOP - Thrifted
BUTTON DOWN - Dunnes Stores
TRENCH COAT - My mom's closet
JEANS - Lokura, local shop
SNEAKERS - Local shop
BAG - Gift

♡EN♡

This morning I went shopping in this quick, cozy outfit. Even though I love fashion I do hate shopping, especially since this week has been quite chaotic already... and the day hasn't even finished! I have a lot of other stuff that I have to do today, so I apologize if this post isn't very long or entertaining. Good news is that I have tons of other posts planned for the next few days - stay tuned.

For this occasion I threw on a long sleeved mustard tee, my biggest plaid button down, ripped jeans and Converse sneakers. I also added this uber comfy faux fur pea coat that I borrowed from my mom. I don't usually wear brown outfits but this one was just too ideal for this cold morning.

Also it seems like Jackie Boy, one of my cats, loves to be on the blog lately. He's such an attention seeker (I love him tho).

♡ES♡

Esta mañana fui de compras en este calentito y sencillo outfit. Aunque adoro la moda lo cierto es que odio ir de compras, especialmente teniendo en cuenta lo caótica que ha sido esta semana para mí... ¡y eso que el día todavía ni ha terminado! Todavía me quedan muchas tareas pendientes para hoy, así que disculpadme si este post no es el más largo o el más entretenido hasta la fecha. La buena noticia es que tengo muchos otros posts planeados para estos próximos días - estad atentos.

Para esta ocasión me eché encima mi camiseta mostaza de mangas largas, la camisa a cuadros más ancha que tengo, vaqueros rotos y zapatillas Converse. También le añadí este comodísimo abrigo de piel falsa que pedí prestado de mi madre. No suelo usar atuendos marrones pero este resultaba ser ideal para una mañana tan fría como ha sido esta.

También parece ser que Jackie Boy, uno de mis gatos, últimamente se ha aficionado ha salir en el blog. Es un attention whore (aunque yo lo quiero igual).

No comments: