Wednesday, November 23, 2016

Messy everything.

SWEATER - Vintage
TEE - Thrifted
PANTS - Thrifted
BOOTS - Primark
GLASSES - MS&F

♡EN♡

Hey there! Sorry I haven’t posted anything lately. I’ve been having some health issues for these past weeks so just getting out of my “cave” has been a struggle. Don’t worry though, I’ve already had some blood tests done and the doctors had told me it’s probably just anemia. Fingers crossed!


Back to the look - this is something I wore to go run some errands. It was really cold outside (thank god) so I put on my fave vintage sweater. It used to belong to my dad. He says I’m a weirdo for wanting such an ugly old sweater. I mean, he isn’t completely wrong, but this piece it’s just too cozy and cute.

I also wore my thrifted black jeggings, knock-off burgundy Doc Martens and a long sleeved tee (also thrifted). Didn’t feel like wearing my contacts; those are my actual glasses if you were curious. I’m blind as a bat.

Anyways, I took advantage of my seclusion and I’ve been preparing a huuuge post to make up for my lack of posting. If you follow me on LOOKBOOK you have probably seen a peek of what I’m talking about.

PS: I updated most of my post pictures. I wasn’t liking the old format and I think this one looks much better. What do you guys think?


♡ES♡

¡Hola! Siento no haber podido subir nada últimamente. Estas últimas semanas he estado sufriendo de algunos problemas de salud así que algo tan sencillo como salir de mi “cueva” ha sido todo un reto. Eso sí, no os preocupéis por mí, ya me he hecho algunos análisis de sangre y los médicos me han dicho que es probable que tan solo sea anemia. Toco madera.

Sobre el look - esto es algo que vestí para ir a hacer algunos recados. Hacía mucho frío (gracias a dios) así que me puse mi jersey vintage favorito. Solía pertenecer a mi padre. Él dice que soy una rarita por querer quedarme con algo tan viejo y feo. No le falta razón, pero lo cierto es que este jersey es súper mono y calentito.

También me puse mis jeggings negros de segunda mano, botas burdeos de imitación Doc Martens y una camiseta de mangas largas (también de segunda mano). No me apetecía llevar lentillas; esas son mis gafas de verdad por si os lo estábais preguntando. Soy cegata cual murciélago.

En fin, aprovechando mi periodo de reclusión he estado preparandoos un post enooorme para compensaros por mi falta de entradas. Si me seguís en LOOKBOOK ya habréis visto un pequeño adelanto del mismo.

PD: He actualizado la mayoría de fotos de mis posts anteriores. No me estaba gustando el formato antiguo y creo que este está mucho mejor. ¿Qué pensáis vosotros?

No comments: