Monday, October 24, 2016

Superwoman.

TOP Primark

PANTS Primark

JACKET My sister's closet

SNEAKERS Old af

BEANIE Local shop


♡EN♡

Went to visit my grandma and decided to bet for something plain and easy: sneakers, leggings, a jean jacket and my trusty beanie. The Superman tee is one of my favorites, it has the perfect color palette to spice things up a little.
Since I wasn't doing anything special (I mean besides visiting my lovely, superduperespecial granny) I wore minimal makeup - in fact that's why I also wore the beanie. It's the easiest way to fix your hair without actually doing so! Anyways, don't you listen to me. I'm a bad example of how you should carry yourself. Though I gotta say I'm a master at saving time and energy so...

♡ES♡

Fui a hacerle una visita a mi abuela y me decidí por algo rápido y sencillo: zapatillas, leggings, chaqueta vaquera y mi adorado beanie. La camiseta de Superman es una de mis favoritas, tiene la paleta de colores perfecta para animar un poco el look. Puesto que no iba a hacer nada especial (quiero decir aparte de visitar a mi fantástica, supermegaespecial abuelita) llevé un maquillaje mínimo. De hecho, esa es también la razón por la que llevo el gorro. Es la manera más fácil de peinarte sin tener que en realidad peinarte. Jajaja, no me hagáis caso, soy un mal ejemplo. Aunque eso sí, me ahorro de tiempo y de energía...

No comments: