Monday, October 24, 2016

A day in the life.

TOP - Stradivarius
PANTS - Thrifted
JACKET - Stradivarius
BOOTS - Marypaz
BEANIE - Local shop

♡EN♡

Another quick and lazy outfit, this time for the weekend. I was going to pick up some food with my boyfriend so I didn't want to look too fancy. I put the focus in the chunky booties and opted for an all-black look made out of skinny jeans, a printed tee (a present from my awesome MIL), beanie hat and lace bomber jacket (another present from her... isn't she lovely?).

♡ES♡

Otro outfit rápido y sencillito, esta vez para el fin de semana. Mi novio y yo íbamos a pedir algo de comida para llevar y tampoco me apetecía arreglarme en exceso. Puse el foco de atención en las botas de plataforma y opté por un atuendo oscuro de los pies a la cabeza compuesto por vaqueros pitillo, camiseta estampada (un regalo de mi maravillosa suegra), gorro estilo beanie y bomber de encaje (otro regalo de mi suegra... ¿no es la mejor?).

No comments: